Testimonials
LEDEN IN BEELD
“We kunnen heel veel van elkaar leren”
Dick Moerkens – Canon
Senior Vice President Manufactoring & Logistics bij Canon Printing Productions én is één van de initiatiefnemers van Land van de makers. “Land van de Makers’ is een brandingcampagne met als doel om samenwerking tussen bedrijven te creëren en de naamsbekendheid van de maakindustrie naar een hoger niveau te brengen. Kennisdeling en employer branding heeft hierbij absolute focus.
Paul Smits – Fancom
‘Waarom Land van de Makers?’ Paul Smits, Algemeen Directeur bij Fancom bv in Panningen beaamt dat Noord-Limburgse bedrijven allemaal actief over de hele wereld. Door elkaars samenwerking op te zoeken ontstaat een nieuwe voedingsbodem voor alliances, partnerships & new business. Juist waar twee dingen samen komen, ontstaan weer nieuw dingen! Daarom ‘Land van de Makers!’
Rob van Oene – Mifa
‘We moeten groter denken’ zegt Rob van Oene, Algemeen Directeur bij Mifa Aluminium uit Venlo. Door samenwerking aan te gaan met de arbeidsmarkt & onderwijsinstellingen en bepaalde thema’s bespreekbaar te maken zoals robotisering en automatisering. ‘Land van de makers’ is deze verbindende factor.
Mieke Verstappen – Verstappen
‘Regio Noord-Limburg is bescheiden, niet zichtbaar!’ Zegt Mieke Verstappen van Verstappen Advanced Packaging in Horst. Wij zijn allemaal op zoek naar potentiele nieuwe werknemers. Uit onze regio verdwijnt talent om elders te gaan werken, maar Noord-Limburg heeft zeker toekomstperspectief voor de jeugd. ‘Land van Makers’ is de brandingcampagne voor de maakindustrie om deze zichtbaarheid te creëren.
MaakIndustrie Limburg-Noord © 2020 Alle rechten voorbehouden